Reklamacje i zwrot towaru

Reklamacje


W sklepie internetowym SuperPerfumy.pl Klient ma takie samo prawo do reklamacji zakupionego towaru jak w sklepie tradycyjnym. Każda reklamacja zostanie jak najszybciej rozpatrzona, a o jej przebiegu będziemy informować na bieżąco.

 

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

1. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,

2. niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.

 

W przypadku uszkodzenia produktu w trakcie transportu, należy go do nas odesłać razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i uzasadnieniem reklamacji.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przesyłki nie należy jej przyjmować, natomiast w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. Klient powinien pamiętać o tym, że po uiszczeniu opłaty ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela.

 

W razie stwierdzenia wad towaru należy wypełnić formularz dostępny w dziale reklamacji. A towar  odesłać do nas wraz z dokumentem sprzedaży. Towar należy starannie zapakować, najlepiej z użyciem tych samych materiałów, których użyliśmy wysyłając perfumy do Klienta.

Dostęp do działu reklamacji uzyskasz po zalogowaniu, w zakładce "Moje konto".

 

 

Zwroty

 

Zgodnie z aktualnie obowiązującą ustawą o ochronie praw konsumentów klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, bez podawania przyczyn o ile towar nie był używany, rozpakowany, lub w jakikolwiek sposób uszkodzony. W takim przypadku towar należy starannie zapakować, najlepiej z użyciem tych samych materiałów, których użyliśmy przysyłając towar do Klienta, dołączyć fakturę lub paragon i odesłać na adres sklepu SuperPerfumy.pl.

 

Nasz Adres:

"ZIP WIECZOREK Spółka z Ograniczoną

Odpowiedzialnością" Spółka Komandytowa

ul. Fabryczna 15/4

20-301 Lublin POLAND

SUPERPERFUMY.PL

 

 

1. Klient ponosi koszty odesłania reklamowanego lub zwracanego towaru. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Natomiast natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sklep zwraca koszty związane z odesłaniem towaru.

 

2. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

 

3. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep SuperPerfumy.pl zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

4. Różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie sklepu, które mogą wynikać z innych ustawień monitora Klienta, nie stanowią podstawy reklamacji.

 

5. Zmiana szaty graficznej opakowania nie stanowi podstawy do reklamacji. Producenci często wprowadzają opakowania ozdobne dla edycji specjalnych np. świątecznych, czy walentynkowych. Produkt w takim opakowaniu pozostaje ten sam i posiada ten sam kod EAN (kod kreskowy). Sklep SuperPerfumy.pl nie ponosi odpowiedzialności za dokonaną przez producenta zmianę szaty graficznej opakowania.

 

6. W przypadku zwrotów towaru gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel