Jak zmienić lub anulować złożone zamówienie

 

Do momentu wysłania zamówionych artykułów możesz zmienić lub anulować złożone zamówienie. Jeżeli chcesz dodać kolejne produkty złóż kolejne zamówienie i potwierdź je. Aby mieć pewność, że zamówione artykuły zostaną wysłane w jednej przesyłce skontaktuj się z nami telefonicznie.

 

By anulować złożone zamówienie wystarczy go po prostu nie potwierdzać.

 

Jeśli zmienisz zdanie już po potwierdzeniu zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie.

 

Pamiętaj, że niemożliwe jest anulowanie zamówienia, które już do Ciebie wysłaliśmy.

 

 

 

            skontaktujesz się znami pod numerami telefonów:


             081 745 07 61 lub 662 045 542

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.88 / 5.00 1669 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-12-30
Wszystko ok
2024-12-29
8

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

Zamknij
pixel