Łatwe i tanie zwroty z Paczkomatami Inpost

Kupione u nas towary zwrócisz łatwo i tanio dzięki usłudze zwroty z Paczkomatami Inpost

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany produkt nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji sklepu SuperPerfumy z  usługą zwroty z Paczkomaty Inpost kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrócenie zakupionych przez internet towarów oraz odstąpienie od zawartej umowy bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać, o ile nie był używany a jego opakowanie nie zostało uszkodzone. Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez bardzo prosty kreator zwrotów, zaś paczka zwrotna może zostać odesłana do nas w jednym z 4000 paczkomatów z którymi zintegrowany jest nasz kreator zwrotów.



 

Korzyści jakie odnosisz dzięki narzędziu do zwrotów w naszym sklepie:

Łatwo
Dodawanie zwrotu zostało sprowadzone do sześciu prostych kroków stanowiących kreator zwrotu. Kreator automatycznie wygeneruje dla Ciebie etykietę, którą musisz jedynie wydrukować. Dzięki temu nie tracisz czasu na ręczne wypełnianie żadnych dokumentów!

Szybko i bezproblemowo
Dzięki automatyzacji procesu oszczędzasz czas i nerwy, nie musisz nigdzie dzwonić, ani z nikim negocjować warunków zwrotu.

Wygodnie
Dokument zwrotu wraz z etykietami na paczkę wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Po przygotowaniu paczki nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz ją ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i zostawiasz w dowolnym paczkomacie.

Tanio
Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9,50 zł przy czym nie musisz jej płacić w paczkomacie - zostanie odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar. Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji.

Bezpiecznie
Wszystkie zwracane przesyłki są ubezpieczone do wartości 1000zł.

 

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

  • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.
  • W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.
  • Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu. Eetykieta jest ważna przez 30 dni. Ważne aby wydruk etykiety był dobrej jakości. Wyłącz skalowanie, aby każda etykieta zachowała swój oryginalny rozmiar, dzięki czemu Paczkomat nie będzie miał problemu z odczytaniem kodu kreskowego.
  • Włóż oryginalnie zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary. Pamiętaj, aby paczka nie przekraczała maksymalnego rozmiaru dla paczkomatu czyli 41 x 38 x 64 cm. Jednocześnie zwracamy uwagę na to, aby towary nie nosiły żadnych śladów użytkowania i miały nie uszkodzone opakowanie oraz folię jeżeli były zafoliowane.
  • Udaj się do dowolnego paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną z naszego sklepu. Wszystkie paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Paczkomat znajdujący się na etykiecie jest jedynie sugerowany i nie obliguje Cię do nadania w nim paczki zwrotnej. Kod kreskowy znajdujący na etykiecie zwrotnej otworzy każdy możliwy paczkomat w Polsce, abyś mógł nadać paczkę zwrotną w dogodnej dla siebie lokalizacji.
  •  Na ekranie Paczkomatu wybierz „Chce wysłać paczkę” a następnie „Mam już przesyłkę ze specjalną etykietą”. Zeskanuj kod kreskowy przesyłki znajdującego się na etykiecie. Możesz również nadać przesyłkę wybierając opcję "Mam specjalny kod", gdzie następnie musisz wpisać 6 cyfrowy "Kod nadania", znajdujący się po prawej stronie etykiety, w jej górnym rogu. Pamiętaj, aby nie pomylić tych numerów znajdujących się na etykiecie, ponieważ Paczkomat nie otworzy wtedy skrytki, aby nadać zwrot. Komunikaty pojawiające się na ekranie Paczkomatu przeprowadzą Cię przez proces nadania paczki zwrotnej.
  • Jeżeli skrytka o gabarycie C jest niedostępna to udaj się do kolejnego najbliższego Paczkomatu.
  • W razie jakichkolwiek problemów z nadaniem paczki w Paczkomacie prosimy o e-mail na zwroty@iai-sa.com. Kontaktując się z nami prosimy o podanie adresu lub kodu Paczkomatu oraz numer etykiety zwrotnej, jak również imienia i nazwiska, numeru telefonu co będzie niezbędne w przypadku chęci umówienia odbioru przesyłki.
  • Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. Z reguły trwa to jednak krócej.
  • Możesz też wygenerować dokument zwrotu, a przesyłkę nadać do nas na własny koszt dowolną inną metodą, która jest dla Ciebie wygodna. 

 

Adres na który należy kierować zwroty:

 

ZIP WIECZOREK Spółka Komandytowa

ul. Biskupińka 59

20-830 Lublin

 



Zaufane Opinie IdoSell
4.88 / 5.00 1382 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-11
Korzystam z usług już od dawna i jestem bardzo zadowolona. Zawsze wracam.
2024-03-08
Jestem bardzo zadowolona zakupionego towaru i będzie wracać. Pozdrawiam serdecznie

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel