Gwarancja i Reklamacje

 

Gwarancja

1. Produkty oferowane przez sklep SuperPerfumy są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta.

2. Sklep SuperPerfumy odpowiada wobec Kupującego będącego Konsumentem za niezgodność towaru z umową sprzedaży w zakresie określonym przez przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).



Reklamacje

1. W sklepie internetowym SuperPerfumy Klient ma takie samo prawo do reklamacji zakupionego towaru jak w sklepie tradycyjnym. Każda reklamacja zostanie jak najszybciej rozpatrzona, a o jej przebiegu będziemy informować na bieżąco.

Prosimy o uwagę podczas odbierania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przesyłki nie należy jej przyjmować, natomiast w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. Drodzy Klienci prosimy pamiętać o tym, że po uiszczeniu opłaty macie Państwo prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela.

 W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu w trakcie użytkowania należy zgłosić reklamację i odesłać do nas produkt, najlepiej razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży.

 

2. Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej (np. telefonicznie, faksem, w tradycyjnej formie pisemnej, pocztą elektroniczną). Składając reklamację prosimy o podanie: krótkiego uzasadnienia reklamacji oraz informacji, które umożliwią nam identyfikację zamówienia: imię nazwisko, numer zamówienia. Prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu i/lub adresu email, tak byśmy mogli na bieżąco informować Państwa o przebiegu reklamacji.

Zachęcamy do skorzystania z formularza dostępnego w dziale reklamacji. Dostęp do działu reklamacji uzyskasz po zalogowaniu się na stronie sklepu, w zakładce "Moje konto".

 

Bezpiecznie zapakowany towar należy wysłać na adres:

 

"ZIP WIECZOREK Sp. z o.o."

Spółka Komandytowa

ul. Fabryczna 15/4

20-301 Lublin

SUPERPERFUMY

 

3. Klient ponosi koszty odesłania reklamowanego lub zwracanego towaru. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Natomiast natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sklep zwraca koszty związane z odesłaniem towaru.

 4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

 5. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep SuperPerfumy zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

6. Zmiana szaty graficznej opakowania nie stanowi podstawy do reklamacji. Producenci często wprowadzają opakowania ozdobne dla edycji specjalnych np. świątecznych, czy walentynkowych. Produkt w takim opakowaniu pozostaje ten sam i posiada ten sam kod EAN (kod kreskowy). Sklep SuperPerfumy nie ponosi odpowiedzialności za dokonaną przez producenta zmianę szaty graficznej opakowania.

 

7. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel